Mokykloje mokymasis grindžiamas mokslo,

kultūros ir tikėjimo sinteze.

Trys pagrindinės pradinio ugdymo sąlygos

Akademinis meistriškumas


Akademinis meistriškumas – tai sąlyga mokytojui nuolatos tobulėti ir galimybė vaikui papildomų programų ir jam tinkamų ugdymo metodų pagalba įgyti jo galias ir gebėjimus atitinkantį išsilavinimą.

DAUGIAU

Dėmesingumas asmenybei


Dėmesingumas asmenybei – tai atsakomybės bendruomenėje sąlyga. Rūpinimasis kiekvienu nariu yra akcentuojamas ne tik dėstant mokomuosius dalykus, bet visame įstaigos gyvenime. Visi bendruomenės nariai rūpinasi vienas kitu ir mokosi vienas iš kito.

DAUGIAU

Visuminis pasaulio suvokimas


Visuminis pasaulio suvokimas – tai savęs identifikavimas kaip Dievo kūrinio Dievo sukurtame pasaulyje. Tai mokslo, kultūros, tradicijos ir asmeninių patyrimų sintezė. Tai įsipareigojimas kiekvienam rūpintis visapusišku vienas kito ugdymu.

DAUGIAU

Akademinis meistriškumas


  • Kritiniu mąstymu ir reflektyvia analize grindžiamas mokymasis.
  • Ugdymas pagal bendruosius išsilavinimo standartus ir bendrąsias ugdymo programas.

Papildomos programos:

  • informacinės technologijos 1-4 kl.,
  • socialinio brandumo programa 3-4 kl.,
  • anglų kalbos pamokos 1 kl. ir papildomos anglų kalbos pamokos 4 kl.
  • plaukimo pratybos 1-4 kl.
  • 1 papildoma pamoka per savaitę mokymosi poreikiams tenkinti (sprendžia mokytojas pagal klasės poreikį).
  • Ugdymas mokykloje grindžiamas reflektyvia pedagogika – patirties apmąstymas ir ateities strategavimas.
  • Vertinimo ir įsivertinimo sistemų nuolatinis tobulinimas.
  • Atvirų veiklų savaitės.
  • Individualūs pokalbiai su bendruomenės nariais.
  • Aplinkos formavimas ir veiklų organizavimas orientuojamas siekiant maksimaliai atliepti bendruomenės narių poreikius.

Brendimas ir savarankiškumas, būtinas augimui, priklauso nuo aktyvaus dalyvavimo, o ne nuo pasyvaus pritarimo. Tam būtinas individualus mokymasis, savęs pažinimas, kūryba ir gebėjimas apmąstyti savo patirtį. Mokytojo uždavinys – palydėti vaiką moksluose, mokyti jį savarankiškai mokytis, imtis atsakomybės už savo paties ugdymąsi.

(Iš „Jėzuitiško ugdymo charakteristikos“)

Dėmesingumas asmenybei


  • Ugdymas mokykloje grindžiamas reflektyvia pedagogika – patirties apmąstymas ir ateities strategavimas.
  • Vertinimo ir įsivertinimo sistemų nuolatinis tobulinimas.
  • Atvirų veiklų savaitės.
  • Individualūs pokalbiai su bendruomenės nariais.
  • Aplinkos formavimas ir veiklų organizavimas orientuojamas siekiant maksimaliai atliepti bendruomenės narių poreikius.

Asmeninis augimas ir auginimas, kai ugdomas charakteris ir valia, kai nugalimas savanaudiškumas, nenoras rūpintis kitais, kai ugdoma laisvė kitus gerbti ir prisiimti atsakomybę, - visa tai mokykloje yra skatinama.

(Iš „Jėzuitiško ugdymo charakteristikos“)

Visuminis pasaulio suvokimas


  • Eucharistijos šventimas.
  • Gyvo santykio su Jėzumi formavimas patyriminės pedagogikos principais.
  • Vertybių ugdymo programos įgyvendinimas.
  • Atsakomybių programos integravimas į ugdymo procesą.
  • Liturginių švenčių šventimas.
  • Rekolekcijų (dvasinių pratybų) praktika.

Mokykoje visi kartu ieškome Dievo visuose dalykuose.

Mokinio diena


  • Pamokos prasideda 8.30 val. RYTO AUŠROS užsiėmimu. RYTO AUŠRA – įvadas į dieną, prašymų laikas, susikaupimas prieš veiklas ir dienos pavedimas Dievui.
  • Pamokų ir pertraukų laikas nėra kontroliuojamas skambučiais. Mokytojas stebi klasės darbingumą ir organizuoja ugdymo procesą.
  • Mokiniai dirba su klasės mokytoju ir su mokytojais dalykininkais. Tai gali būti anglų kalbos, informacinių technologijų, tikybos, šokio, kūno kultūros, dailės, muzikos, istorijos ir kiti mokytojai, priklausomai nuo klasės.
  • Skatinama, kad ugdomoji veikla būtų organizuojama ne tik klasėse, bet ir išnaudojant visas netradicines erdves.
  • Dienoje yra numatomos priešpiečių, pietų bei ilgoji lauko pertraukos. 
  • Ugdymo procesas vyksta siekiant maksimaliai pritaikyti dalykų, veiklų ir ugdomųjų priemonių integracijos principą. 
  • Pamokos baigiasi DIENOS ŠVIESOS užsiėmimu. DIENOS ŠVIESA – dienos aptarimas, į(si)vertinimo laikas ir laikas padėkoti Dievui ir artimui už dieną. 
  • Po pamokų vaikai gali lankyti mokykloje vykstančius būrelius.
Neformalusis ugdymas
Share by: